Labels

About Me

Haberi çeşitli kaynaklardan sorgular ve ziyaretcilerine en doğru haberleri paylaşır.Haberi kaynağına soracaksın... Habersor editoru

Merve Oflaz neden tuvalete gitmiyor.

| 31 Mayıs 2014 Cumartesi |

Merve Oflaz: "O kostümlerle tuvalete girmek çok zor oluyor. O yüzden tutuyorum ben de.

"TUVALETE GİTMEKTE ÇOK ZORLANDIM"

Merve Oflaz bu sabah "2.Sayfa" programına konuk oldu...

"Muhteşem Yüzyıl" setindeki çalışma koşullarından da bahseden Oflaz, dizide giyilen kostümler nedeniyle tuvalete gitmekte çok zorlandıklarını söyledi.

Oflaz; "O kostümlerle tuvalete girmek çok zor oluyor. O yüzden tutuyorum ben de. Hala soruyorlar bana Survivor’da tuvalet var mı diye. Hayır Survivor’da tuvalet yok. "Muhteşem Yüzyıl" setinde de çok zorlandım. Benim kaderim bu galiba."


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

Labels