Labels

About Me

Haberi çeşitli kaynaklardan sorgular ve ziyaretcilerine en doğru haberleri paylaşır.Haberi kaynağına soracaksın... Habersor editoru

"Hiç bir erkeğe para yedirmem."

| 29 Mayıs 2014 Perşembe |

Pop Müziğin genç yıldızlarından Hadise hayatına girmeye aday bir erkekten neler beklediğini anlattı...

Hadise‘den çarpıcı itiraf...

Ünlü şarkıcı Hadise, Elele Dergisi’ne konuştu. Hayatında kimsenin olmadığını söyleyen Hadise, bir erkekten beklentilerini şöyle sıraladı:

"Erkeğe para yedirmem!’ Benim paramla yaşasın istemem. Böyle bir durumda kapıyı gösteririm. Mini giyemezsin, dans edemezsin diyemez. Deliririm! Böyle durumlarda aşktan soğuyorum. Ayrıca egosuz, komplekssiz, rahat biri olmalı. Biraz kıskanç olabilir ama sahnede bana asla karışamaz. Bu konuda da büyük konuşuyorum, çünkü izin vermem. Sahne benim hayatım. Bu bir şov, bu bir sanat. Şimdi düşündükçe soğuyorum aşktan. Beni rahatsız edecek bir tip olacağına, hiç olmasın."

Aşk istiyor!

28 yaşındaki Hadise, "Çocuğu 45 yaşında da yaparım eğer istersem, Allah izin verirse tabii. Aile kurmak şu anda bana çok uzak geliyor. Hayatımda kimse yok. Olsun isterim” diye konuştu.


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

Labels