Labels

About Me

Haberi çeşitli kaynaklardan sorgular ve ziyaretcilerine en doğru haberleri paylaşır.Haberi kaynağına soracaksın... Habersor editoru

Fenerbahçe için çok dayak yemiş.

| 17 Haziran 2014 Salı |

Mankenlik kariyeriyle yakaladığı popülerliği şarkıcılığa aktaran Ayşe Hatun Önal, uzun bir aradan sonra yeni bir çalışma ile karşımızda.

 “Çak Bir Selam” isimli şarkısıyla geri dönen Önal, son röportajında sadece müzikten bahsetmedi. İlginç açıklamalara imza atan Önal, yeni şarkısının bir futbol kulübüne marş olabilecek tarzda olduğunu söyledi. Ünlü şarkıcıya bu açıklama üzerine gönlünden hangi takımın bu şarkıyı marş olarak kullanmasının geçtiği soruldu. Önal’ın cevabı ise ilginçti.

 Fenerbahçe yüzünden çok dayak yediğini belirten ünlü şarkıcı, "Ağabeyimden Fenerbahçe yüzünden çok dayak yedim. 'En büyük Fenerbahçe diyeceksin' diye çok zorlardı. Ben de inattan söylemezdim. Türkiye'de şimdiye kadar alınmış 2 önemli kupanın sahibi Galatasaray, ben başarıyı seviyorum. Ama uzun yıllardır futbolla hiç ilgilenmiyorum" diye konuştu.


gazeteport




0 yorum:

Yorum Gönder

Search

Labels