Labels

About Me

Haberi çeşitli kaynaklardan sorgular ve ziyaretcilerine en doğru haberleri paylaşır.Haberi kaynağına soracaksın... Habersor editoru

Mehmet Baransu tekme tokat gözaltına alındı.

| 9 Ağustos 2014 Cumartesi |

Mehmet Baransu, İstanbul Adalet Sarayı önünde, polisler tarafından herkesin gözü önünde tekme tokat gözaltına alındı. Usulsüz olarak gözaltına alınan Baransu halen adliye nezarathanesinde tutuluyor.

Baransu, casusluktan bırakılan ancak haklarında yakalama emri çıkarılan 17 polise destek için dün gece Çağlayan’daki İstanbul Adalet Sarayı’na gitti. Gece saatlerinde polis tarafından gözaltına alınan Taraf gazetesi yazarı Mehmet Baransu, bir süre adliyede kaldıktan sonra polisler eşliğinde Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü. Sağlık kontrolünden geçirildiği öğrenilen Baransu, sivil polis aracıyla yeniden adliyeye getirildi.

Mehmet Baransu'nun, "terörle mücadele edenleri hedef göstermek", "basın yoluyla hakaret" ve "hakaret" olmak üzere 3 ayrı suçla itham edildiği öğrenildi. Adliye’nin nezarethanesine konulan Baransu, bugün savcıya ifade verecek.

DARP EDİLDİM

Baransu gözaltına alındığını Twitter’dan şu mesajla duyurdu: “Gözaltına alındım. Darp edildim polisce. Çağlayandayım. Kumpas. Gözdağı. Usulsüz gözaltı, 4 polis darp etti beni çağlayan önünde. Kolum, belime darp. Dayak. Yuhh diyorum. 4 polis sürükleyerek, kolundan çekiştirerek beni karakolun içine darp ederek soktular.”
TARAF


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

Labels